Skodából is nagybevásárlást tart a rendőrség
Ötszáz darab Fabia kombi és háromszáznyolcvan Yeti követi a nemrég beszerzett Opel Astrákat.
Ötszáz darab Fabia kombi és háromszáznyolcvan Yeti követi a nemrég beszerzett Opel Astrákat.
Már értem, miért olyan vidám emberek a ralipilóták, miért tapadt Herczig Norbert arcára mosolya. Két perc csupán, ennyi volt, de felért azzal az élménnyel, amit életem eddigi legnagyobb G-terhelése okozott a torinói bobpályán. Akkor nagyon féltem, most nagyon boldog voltam.
A német Autobild vette a bátorságot és a jelenlegi VW formavilágon végighaladva megtervezte a Skoda kisautójának következő szériáját.
Tetőre rakta Skoda Fabiáját az Intercontinental Rally Challenge (IRC) múlt hétvégi, olaszországi futamán a sorozat egyik sztárja, Juho Hänninen. Szó szerint, ugyanis az útról lesodródó versenygép egy épület tetején landolt.
Székesfehérvártól Zágrábig üldöztek a magyar, majd a horvát rendőrök egy szlovák rendszámú autót, amelynek a vezetője fizetés nélkül hajtott el egy benzinkútról, majd menekülés közben áttörte a határsorompót, így jutott át Horvátországba. A horvát rendőrség közölte: a jármű a fizetős autópálya több sorompóját is átszakította, és a sofőrt csak Zágráb után, a szlovén határnál tudták elfogni.
A Posta a Blikk szerint VW Passatot, Skoda Octaviát, Skoda Fabiát bérel, összesen 176 darabot. A flottába Fiat Scudo kisbuszok is bekerültek.
Egy fabiás életében nagy nap, amikor tesztelheti a csúcsok csúcsát, amikor eldöngetheti a mezőnyt a kompakt ötajtós kisautók legerősebbikével. 180 lóerő nem játék, főleg, ha négy méterre és az első kerekekre korlátozódik. De nem kell félni, a Skoda Fabia RS nem szörnyeteg, csak nagyon megy. Ára nem eltúlzott, csúcsfelszereltséggel is hatmillió forint alatt marad.
A ráncfelvarrott Skoda Fabia 1,2 TSI nemes ötvözete egy jó formájú, használható, praktikus, értékálló és értéktartó kisautónak, valamint egy modern, korszerű, könnyű, gazdaságos, dinamikus és takarékos motornak. A test és lélek egysége nem csupán prózai, élmény az autó vezetése. És ez komoly dicséret egy nem sportos kisautónak.
Sose hittem volna, hogy élvezni fogom a ráncfelvarrott Fabia menetpróbáját. Titokban a 180 lovas Fabia RS-re vágytam, de az csak pár hét múlva készül el Mlada Boleslavban. A skodások azonban kitettek magukért, az Athén környéki mélykék tengerparton minden új motor-, szín-, és karosszéria-változatot kipróbálhattunk.
A cseh Skoda autógyár hétfőn 10,82 milliárd koronás adózott eredményt jelentett tavalyról, 32 százalékkal kevesebbet a 2007-es 15,98 milliárdnál.